• 16-05-2023, 12:47:25
    #1
    Değerlendirilebilir, rsi olarak dipte. Şahsi fikrimdir ama alım yapacaksınız gene de bölüp almakta fayda var.


    Kendime notlardır kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.


    Edit: Değerlendiren arkadaşlara teşekkürler ve tebrikler. Kesinlikle kar stop koymayı unutmayınız.
  • 16-05-2023, 12:49:15
    #2
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    https://www.ozaydindoviz.com.tr/

    USD/TRY paritesi düşüşe geçtiği için geri çekiliyor.
  • 16-05-2023, 12:49:50
    #3
    her yerde farklı kur var
  • 16-05-2023, 12:51:42
    #4
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.ozaydindoviz.com.tr/

    USD/TRY paritesi düşüşe geçtiği için geri çekiliyor.
    Aradaki makas farkı düştü. O yüzden düştü algısı var. Ben şahsen düşen bir dolar göremiyorum. Hazır usdt teorik olarak 2 haftanın dibindeyken şuan giriş için usdt uygun. (ytd)
  • 16-05-2023, 12:56:40
    #5
    Kullandığınız indikatörler nelerdir ?
  • 16-05-2023, 13:04:36
    #6
    beratomermutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığınız indikatörler nelerdir ?
    Maalesef bu konu da bilgi veremeyeceğim, konu da sadece genel bilgi verdim.



    Değerlendiren arkadaşlara teşekkürler. Şuan kar stopu koyup gittiği yere kadar bekleyebilirler.
  • 16-05-2023, 13:08:24
    #7
    arkadaşlar notlarınızı kendinize alın. r10 da konu açarak kendime not demek sizi kurtarmaz. pinterestte özel bir panoda pinleyebilirsiniz. twitter da takipçi kabul etmeden kendinize twitler atabilirsiniz. keep kullanabilirsiniz.
    yani bu tip kendime not falan filan ile yasal yaptırımlardan kaçamazsınız. burada bir sürü iyi bir sürü de kötü insan var. bir sabah anormal suçlamalar ve altından kalkamayacağınız maddi davalar ile karşılaşabilirsiniz.
    sizlere not
  • 16-05-2023, 13:21:34
    #8
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar notlarınızı kendinize alın. r10 da konu açarak kendime not demek sizi kurtarmaz. pinterestte özel bir panoda pinleyebilirsiniz. twitter da takipçi kabul etmeden kendinize twitler atabilirsiniz. keep kullanabilirsiniz.
    yani bu tip kendime not falan filan ile yasal yaptırımlardan kaçamazsınız. burada bir sürü iyi bir sürü de kötü insan var. bir sabah anormal suçlamalar ve altından kalkamayacağınız maddi davalar ile karşılaşabilirsiniz.
    sizlere not
    Açık sözlülüğü severim. Yorumunuz için teşekkür ederim. Şöyle açıklayayım.

    Ben demiştim demek için konu açtım, geçen ki usdt 22 leri gördüğünde alım için erken, tepeden girmeyin diye uyarı yapmıştım. Tabi bizim insanımız kaçan treni kovalamayı sever, pek dikkate alınmadı.

    ve;

    Şuan alım noktası gördüm ve aldım, kar stop da koydum, yani konuyu görüp alan biri çoktan karı garantilediği için yasal bir sıkıntıya düşeceğimi sanmıyorum. Kaybettirmiş olsam tamamen haklıydınız, yanına yatırım tavsiyesi değildir yazmam %100 kurtarmıyor dediğiniz gibi. Savcıya, şikayetin durumuna, delil tespit tutanağına vs. vs. göre değişiyor.

    Sonuca bakalım:
    Ama kazandırmış oldum mu oldum 10 günlük faizin getireceği gelir 2-3 saat gibi kısa sürede kazanılmış oldu.
    İyi forumlar.
  • 16-05-2023, 13:52:54
    #9
    Sevgili monster sadece son cümleni okudum. öncelikle sen herhangi bir yatırım aracından kazandırmak için yatırımcı kuruluş olmalısın.
    istatistik 1 kazançla ölçülebilecek bir değer değildir. bu ben oyumu x e veriyorum kesin x kazanacak demek gibi bir şey.

    sonuca bakalım :
    özetle sen kazandıramazsın. devlet sana bu hakkı vermemiş. 100 yıllık faizin getiremeyeceği geliri 1 cezada yersen o zaman anlarsın =) .
    yukarıda kendime not aşağıda kazandırdım sonraki mesajda zarara beni ilgilendirmez. bunlar klasik girişler. ne kadar bu önerilere uzak o kadar sakin bir hayat sürersin.
    kolaylıklar dilerim.
    Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık sözlülüğü severim. Yorumunuz için teşekkür ederim. Şöyle açıklayayım.

    Ben demiştim demek için konu açtım, geçen ki usdt 22 leri gördüğünde alım için erken, tepeden girmeyin diye uyarı yapmıştım. Tabi bizim insanımız kaçan treni kovalamayı sever, pek dikkate alınmadı.

    ve;

    Şuan alım noktası gördüm ve aldım, kar stop da koydum, yani konuyu görüp alan biri çoktan karı garantilediği için yasal bir sıkıntıya düşeceğimi sanmıyorum. Kaybettirmiş olsam tamamen haklıydınız, yanına yatırım tavsiyesi değildir yazmam %100 kurtarmıyor dediğiniz gibi. Savcıya, şikayetin durumuna, delil tespit tutanağına vs. vs. göre değişiyor.

    Sonuca bakalım:
    Ama kazandırmış oldum mu oldum 10 günlük faizin getireceği gelir 2-3 saat gibi kısa sürede kazanılmış oldu.
    İyi forumlar.