arkadaşlar notlarınızı kendinize alın. r10 da konu açarak kendime not demek sizi kurtarmaz. pinterestte özel bir panoda pinleyebilirsiniz. twitter da takipçi kabul etmeden kendinize twitler atabilirsiniz. keep kullanabilirsiniz.
yani bu tip kendime not falan filan ile yasal yaptırımlardan kaçamazsınız. burada bir sürü iyi bir sürü de kötü insan var. bir sabah anormal suçlamalar ve altından kalkamayacağınız maddi davalar ile karşılaşabilirsiniz.
sizlere not