Değerlendirilebilir, rsi olarak dipte. Şahsi fikrimdir ama alım yapacaksınız gene de bölüp almakta fayda var.
Kendime notlardır kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.
Edit: Değerlendiren arkadaşlara teşekkürler ve tebrikler. Kesinlikle kar stop koymayı unutmayınız.