Değerlendirilebilir, rsi olarak dipte. Şahsi fikrimdir ama alım yapacaksınız gene de bölüp almakta fayda var.


Kendime notlardır kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.


Edit: Değerlendiren arkadaşlara teşekkürler ve tebrikler. Kesinlikle kar stop koymayı unutmayınız.