• 09-11-2022, 00:07:34
    #1
    FTX'in elinde sadece 36 BTC mi kaldı. Acaba doğru mu ? Dün 22 dolardan FTT Short açıcaktım. Düzgün bir borsa bulamadığım için shortlamadım.

    BNB holdcusuyum inşallah böyle bir şey yakında bizi bulmaz
  • 09-11-2022, 00:09:02
    #2
    Alwaysmile08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FTX'in elinde sadece 36 BTC mi kaldı. Acaba doğru mu ? Dün 22 dolardan FTT Short açıcaktım. Düzgün bir borsa bulamadığım için shortlamadım.

    BNB holdcusuyum inşallah böyle bir şey yakında bizi bulmaz
    Bu borsa yıktı sürüdü bizi hocam. Hiç kazanç elde ediyor musunuz?
  • 09-11-2022, 00:09:51
    #3
    Ftx patladiysa ki görünen o. Neden bnb de düştü anlam veremedim demek ki satın alımdan vazgeçecek
  • 09-11-2022, 00:11:24
    #4
    rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu borsa yıktı sürüdü bizi hocam. Hiç kazanç elde ediyor musunuz?

    Hocam ben büyük yatırımcı değilim ortalama 0.5-1 BTC Arasında çok bozum yapmadan takılıyorum. Kar alıp kaçıcak vaktim olsa tabikide daha fazla kazanç elde edebilirim. Ama ana giren paramı bilmiyorum ki kar yada zarar diyeyim. Ama çok parada kaybettim çok para bozupta yedim. Öyle kafama göre takılmaca hep alışverişlerim kripto ama büyük alsat piyasa manyağı değilim hoşuma giden sularda takılıyorum.
  • 09-11-2022, 00:14:38
    #5
    binance ftt short açtırmıyor muydu hocam
    sorum çok acemi kalmamıştır umarımm
  • 09-11-2022, 00:15:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    2 Luna vakası
  • 09-11-2022, 00:18:29
    #7
    Evet borsa şuan neredeyse bitmiş durumda.


  • 09-11-2022, 00:19:42
    #8
    controlsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    binance ftt short açtırmıyor muydu hocam
    sorum çok acemi kalmamıştır umarımm
    Evet mümkün binance ta ama varlıkları tutuyorum o yüzden çekinceli kalıyorum.
  • 09-11-2022, 01:10:29
    #9
    Neden bitmiş olabilir.