Bu borsa yıktı sürüdü bizi hocam. Hiç kazanç elde ediyor musunuz?
Hocam ben büyük yatırımcı değilim ortalama 0.5-1 BTC Arasında çok bozum yapmadan takılıyorum. Kar alıp kaçıcak vaktim olsa tabikide daha fazla kazanç elde edebilirim. Ama ana giren paramı bilmiyorum ki kar yada zarar diyeyim. Ama çok parada kaybettim çok para bozupta yedim. Öyle kafama göre takılmaca hep alışverişlerim kripto ama büyük alsat piyasa manyağı değilim hoşuma giden sularda takılıyorum.