Alwaysmile08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
FTX'in elinde sadece 36 BTC mi kaldı. Acaba doğru mu ? Dün 22 dolardan FTT Short açıcaktım. Düzgün bir borsa bulamadığım için shortlamadım.

BNB holdcusuyum inşallah böyle bir şey yakında bizi bulmaz
Bu borsa yıktı sürüdü bizi hocam. Hiç kazanç elde ediyor musunuz?