FTX'in elinde sadece 36 BTC mi kaldı. Acaba doğru mu ? Dün 22 dolardan FTT Short açıcaktım. Düzgün bir borsa bulamadığım için shortlamadım.

BNB holdcusuyum inşallah böyle bir şey yakında bizi bulmaz