• 11-08-2022, 13:45:44
    #1
    Bu konuyu açma sebebim dün ki yükselişten itibaren son 3 trade görünecek şekildeki kârların bir kaç üyenin rica etmesidir bu yüzden alt kısma bazı iyi coinlerin ekran resmini bırakıyorum.

    Öncelikle bir ricada bulunmak istiyorum. Ricam;
    Bilmem kaç yıldır borsacıyım teknik analiz boş gibisinden yorum atmayınız çünkü siz bu işi beceremediyseniz bu işi iyi yapanlara laf atmış oluyorsunuz veya öğrenmek isteyenlerin önünü kesiyorsunuz.
    Çevremde hiç zengin olan olmadı yıllardır bu işteyim vs. yorumları da report edeceğim. Çevreniz beceriksizse bu işi yapanların sorunu değil yine ilgisi olan kişilerin önüne geçiyorsunuz

    Sağ taraftaki tablo ne işe yarıyor?
    Bu tablo, hedeflerin birbirine ulaşma olasılığını ve her biri için toplam kârı gösteriyor. Ayrıca, paranın belirli bir hedef noktasındaki konumunda %100 ü ile çıkarsanız ne olacağını görebilirsiniz.
    Stoploss dahil net kâr Net Profit sutünunda, kazancınız ise toplam cüzdanınız ise Deposit With Profit kısmında görüntülenir.

    (Tablo 10k usd bir hesapta her sinyale 300 dolar girilecek şekilde ayarlanmıştır)
    (Kârlar 20x kaldıraça göre ayarlıdır, aynı şekilde zarar noktası da 20x ile hesaplıdır)

    Her coinde mükemmel çalışmıyor, 200 coinin sadece 40-50 sinin ortalaması çok iyidir. Bunlarıda bulmak size kalmış


    BTC


    ETH






    MANA






    PEOPLE




    NKN

  • 11-08-2022, 13:54:47
    #2
    Python Coder
    Sadece şu anki duruma bakarak İndikatör kullanmak yanlış olur bence , mesela rsi İndikatörü düşüş zamanında da iyi çalışmış mı, yanında ek İndikatörlere ihtiyaç var mı , bunlara da bakmak gerekir .
    Genelde tek İndikatör yeterli olmuyor, yanında başka İndikatörden teyit almak gerekebiliyor.

    Bu arada ihtiyacınız olursa rsi İndikatörüne göre telegramdan sinyal gönderen veya doğrudan borsadan alım satım yapan bot yapabilirim hocam
  • 11-08-2022, 13:55:28
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kazancınız bol olsun
  • 11-08-2022, 13:57:10
    #4
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece şu anki duruma bakarak İndikatör kullanmak yanlış olur bence , mesela rsi İndikatörü düşüş zamanında da iyi çalışmış mı, yanında ek İndikatörlere ihtiyaç var mı , bunlara da bakmak gerekir .
    Genelde tek İndikatör yeterli olmuyor, yanında başka İndikatörden teyit almak gerekebiliyor.

    Bu arada ihtiyacınız olursa rsi İndikatörüne göre telegramdan sinyal gönderen veya doğrudan borsadan alım satım yapan bot yapabilirim hocam
    Sadece RSI ın istatislik sonuçları ortada hocam
    Yazılım konusunda da şu an şükür var. Ama sürekli aklımdasınız teşekkür ederim
  • 11-08-2022, 14:02:14
    #5
    Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece RSI ın istatislik sonuçları ortada hocam
    Yazılım konusunda da şu an şükür var. Ama sürekli aklımdasınız teşekkür ederim

    emeğiniz için teşekkürler.
    RSI-80 üstü LONG RSI-25 altı SHORT işlemlerini belli başlı coinlerde alıyorsunuz doğrumuyum ?
  • 11-08-2022, 14:07:39
    #6
    Ceku92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emeğiniz için teşekkürler.
    RSI-80 üstü LONG RSI-25 altı SHORT işlemlerini belli başlı coinlerde alıyorsunuz doğrumuyum ?
    Rica eder,m
    evet hocam doğru
    Net profiti düşeni silip yükseleni koyuyorum
  • 22-02-2023, 11:36:01
    #7
    Rsi 1h ve 4h tüm listenizi tarayın en diptekilere (ikisi birden olacak) long atın en geç 24 saate pump gelir ama in çık büyük stres sağlam irade istiyor.
  • 26-02-2023, 15:08:15
    #8
    Bu formüle göre RSI kaç olduğunda alım yapılacak, kaç olduğunda satış yapılacak. bende backtest deniyeyim
  • 26-02-2023, 16:27:08
    #9
    QuarkChain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu formüle göre RSI kaç olduğunda alım yapılacak, kaç olduğunda satış yapılacak. bende backtest deniyeyim
    77-90 arası long
    30-15 arası short
    coine göre değişmekte hocam