keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece şu anki duruma bakarak İndikatör kullanmak yanlış olur bence , mesela rsi İndikatörü düşüş zamanında da iyi çalışmış mı, yanında ek İndikatörlere ihtiyaç var mı , bunlara da bakmak gerekir .
Genelde tek İndikatör yeterli olmuyor, yanında başka İndikatörden teyit almak gerekebiliyor.

Bu arada ihtiyacınız olursa rsi İndikatörüne göre telegramdan sinyal gönderen veya doğrudan borsadan alım satım yapan bot yapabilirim hocam
Sadece RSI ın istatislik sonuçları ortada hocam
Yazılım konusunda da şu an şükür var. Ama sürekli aklımdasınız teşekkür ederim