Ceku92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emeğiniz için teşekkürler.
RSI-80 üstü LONG RSI-25 altı SHORT işlemlerini belli başlı coinlerde alıyorsunuz doğrumuyum ?
Rica eder,m
evet hocam doğru
Net profiti düşeni silip yükseleni koyuyorum