Sadece şu anki duruma bakarak İndikatör kullanmak yanlış olur bence , mesela rsi İndikatörü düşüş zamanında da iyi çalışmış mı, yanında ek İndikatörlere ihtiyaç var mı , bunlara da bakmak gerekir .
Genelde tek İndikatör yeterli olmuyor, yanında başka İndikatörden teyit almak gerekebiliyor.
Bu arada ihtiyacınız olursa rsi İndikatörüne göre telegramdan sinyal gönderen veya doğrudan borsadan alım satım yapan bot yapabilirim hocam