Ve az önce abi buradan girilir mi? Sorusunu aldım. İlk kim soracak diye bekliyordum.
Marketin durumu çok iyi, her yer yemyeşil. %5ler, %20ler..:
Bir eşik daha kaldı ve bu hafta belli olmasını bekliyorum. Netleşmezse önümüzdeki haftaya kalır. O eşik de atlatılırsa 2xler, 3xler için daha garanti gözüyle bakabilirim.
Yazdıklarım kendi fikirlerimdir.
Teknik analiz yalandır, hurafedir : ))) ahahah
Kripto Paralar Yükselişe Geçti
9
●558
- 08-08-2022, 13:26:18Yükseliş gelmişte tatmin edici değil henüz
%400 görene kadar açık pozisyon. Bu arada teknik analiz yalan olmasada kripto piyasadında sadece bir fikir belirticidir
zira günlerce bütün analizciler bir coini araştırıp düşeceği veya yükseleceği kanaatine bile varsa elon mask abim bir twit atıp her şeyi tam tersine döndürebilir.
İnternet ortamında ki analizcilere kimse para kaptımasın saygılar
- 08-08-2022, 13:29:451 hafta sonra şuanki rakamdan %30, %40 yükselirse fikriniz değişecek mi?Enez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanmıyorum, işiniz gücünüz taşlamak 😀 - 08-08-2022, 13:36:33Ya hocam sorun sende cevap vermekle ne egosunu kasıyorsun adamın aa bana cevap verdi diye seviniyordur o şimdiCGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2022, 14:32:50twitterda da haftaya yükselecek, olmazsa öbür hafta yükselir, o da olmazsa diğer hafta kesinsocidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e elinde sonunda yükseleceği hepimizin ortak fikri zaten ben taş mı atıyorum gayet twitterda kendine fenomenim diyen herkesin dediği şekilde bir konu - 08-08-2022, 16:10:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu yükselişleri yeni bir trend başlangıcı değil de düzeltme ve düşüyor diye erken davranıp terse kalanlar için çıkış fırsatı olarak görüyorum. Ama yineliyorum orta-uzun vade yatırım için 20-25 arası güzel yerler.
Ben para konularında korkağım genellikle, 10k ya da düşse %10 dan fazla alım yapamam, alışmışım ağır ağır almaya
Merak ediyorum 28 leri geçebilecek mi. Bu arada bnb hepsinden güçlü duruyor sizce eth kadar güçlenme imkanı var mı ve ftt bnb gibi olabilir mi ? - 08-08-2022, 17:36:01Durumlar pozitif görünüyor ama hiçbirimiz kesin konuşamayız tabii.siyez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2022, 17:57:56Bir kaç gün daha böyle yeşil devam etmesi halinde alım için bekleyenler veya almak için korkanlar kaçırıyorum gözüyle düşünüp girerse, hızılı bir şekilde pumplanabilir, 7 aydır terste sabırla beliyorum. Sanki artık yüzümüz gülmeye başlayacak gibi. YTD
%400 görene kadar açık pozisyon. Bu arada teknik analiz yalan olmasada kripto piyasadında sadece bir fikir belirticidir 