Ve az önce abi buradan girilir mi? Sorusunu aldım. İlk kim soracak diye bekliyordum.
Marketin durumu çok iyi, her yer yemyeşil. %5ler, %20ler..:
Bir eşik daha kaldı ve bu hafta belli olmasını bekliyorum. Netleşmezse önümüzdeki haftaya kalır. O eşik de atlatılırsa 2xler, 3xler için daha garanti gözüyle bakabilirim.
Yazdıklarım kendi fikirlerimdir.
Teknik analiz yalandır, hurafedir : ))) ahahah