Ve az önce ‘abi buradan girilir mi?’ Sorusunu aldım. İlk kim soracak diye bekliyordum.

Marketin durumu çok iyi, her yer yemyeşil. %5’ler, %20’ler..:

Bir eşik daha kaldı ve bu hafta belli olmasını bekliyorum. Netleşmezse önümüzdeki haftaya kalır. O eşik de atlatılırsa 2x’ler, 3x’ler için daha garanti gözüyle bakabilirim.

Yazdıklarım kendi fikirlerimdir.

Teknik analiz yalandır, hurafedir : ))) ahahah