Ya hocam sorun sende cevap vermekle ne egosunu kasıyorsun adamın aa bana cevap verdi diye seviniyordur o şimdi
twitterda da haftaya yükselecek, olmazsa öbür hafta yükselir, o da olmazsa diğer hafta kesin
e elinde sonunda yükseleceği hepimizin ortak fikri zaten ben taş mı atıyorum gayet twitterda kendine fenomenim diyen herkesin dediği şekilde bir konu