Bu yükselişleri yeni bir trend başlangıcı değil de düzeltme ve düşüyor diye erken davranıp terse kalanlar için çıkış fırsatı olarak görüyorum. Ama yineliyorum orta-uzun vade yatırım için 20-25 arası güzel yerler.
Ben para konularında korkağım genellikle, 10k ya da düşse %10 dan fazla alım yapamam, alışmışım ağır ağır almaya
Merak ediyorum 28 leri geçebilecek mi. Bu arada bnb hepsinden güçlü duruyor sizce eth kadar güçlenme imkanı var mı ve ftt bnb gibi olabilir mi ?