• 13-05-2022, 18:40:54
    #10
    acaba tekrarmı vurgun yapacaklar, önce yükseltip tekrar aşağa çekebilirler.
  • 13-05-2022, 19:13:21
    #11
    Bol sıfırlıdan almak mantıksız mı ya 15tllik kalsın :d
  • 13-05-2022, 19:19:41
    #12
    çokta gözüm yok 10 cent olsun yeter :d
  • 13-05-2022, 19:55:51
    #13
    Benim anlamadığım şey binancenin akşam delist yapıp tekrar list etmesi bir yana kendi stablecoini ile işleme sokması. Herifler trilyonlarca luna basmış piyasaya ve bunu binance neden yapar? Terralabs açıklamasına göre UST yakma için projelendirme var deniliyor ne kadar doğru bilmiyorum fakat UST yakmayla düzelecek gibi bir durum yok. Eğerki sürülen LUNA ların %90 ı yakılmayacaksa hepimize geçmiş olsun. Bazı arkadaşlar yok şu fiyata olursa hawai den el sallarım, yok şöyle olursa ferrari alırım, yok coinler indiği yeri unutmaz v.s gibi saçma sapan şeyler yazmış lakin bildiğim birşey varsa artık kripto para piyasasına güvenin olmadığı ve LUNA'nın değil eski fiyatını görmesi çöp olmadığı her saat büyük başarıdır.

    BEDAVA PEYNİR FARE KAPANINDA OLUR.

    Piyasada dolaşan 2 tez var

    1- Terralabs piyasadaki LUNA ları bir şekilde toplayıp büyük kısmını yakacak ve dipten topladığı miktarla voleyi vuracak.
    2- UST kurtarmak için yaptıkları şeyi ellerine yüzlerine bulaştırdılar ve artık dönüşü olmayan yola girildi, Terralabs coinleri çöp oldu.

    Şahsen ben kripto işinde Ahmet Çakar'ın bir sözünü kendime şiar edindim "Ayıyla yatağa gireceksen herşeyi göze alacaksın" der. Kaybedildiğinde barda pavyonda oturak aleminde yedim sayarım diyebileceğim paranın üzerinde bir parayla hiçbir zaman böyle işlere girmedim sizde girmeyin.

    Yazdıklarım şahsi fikrimdir Yatırım Tavsiyesi Değildir.
  • 14-05-2022, 11:43:47
    #14
    Şuan artışa geçti
  • 14-05-2022, 11:51:37
    #15
    Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden tekrar busd için açmışlar ilginç. Çok garip şeyler dönüyor (:
    Çünkü binance tr'ye para yatırınca mecburen busd yapman lazım. BUSD yapınca binance komisyon alıyor. Hayatımda binance kadar yamyam bir borsa görmedim.
  • 14-05-2022, 11:52:59
    #16
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü binance tr'ye para yatırınca mecburen busd yapman lazım. BUSD yapınca binance komisyon alıyor. Hayatımda binance kadar yamyam bir borsa görmedim.
    LUNA nın bu durumu CZ sayesinde saten . Transferler kapalıyken nasıl olduda o kadar LUNA basıp satıldı düşünmek lazım