Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden tekrar busd için açmışlar ilginç. Çok garip şeyler dönüyor (:
Çünkü binance tr'ye para yatırınca mecburen busd yapman lazım. BUSD yapınca binance komisyon alıyor. Hayatımda binance kadar yamyam bir borsa görmedim.