globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü binance tr'ye para yatırınca mecburen busd yapman lazım. BUSD yapınca binance komisyon alıyor. Hayatımda binance kadar yamyam bir borsa görmedim.
LUNA nın bu durumu CZ sayesinde saten . Transferler kapalıyken nasıl olduda o kadar LUNA basıp satıldı düşünmek lazım