• 13-05-2022, 01:47:08
    #10
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100$'dan short açanlar binance'ı sömürdüğü için olabilir üQWEĞİQWÜĞEWÜQ
    Binance’nin bi kaybı yokki. pozisyonun karşılığı yoksa o pozisyonu kapatamıyorsun. Binance sadece komisyonunu alıyor.
  • 13-05-2022, 01:59:25
    #11
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binance’nin bi kaybı yokki. pozisyonun karşılığı yoksa o pozisyonu kapatamıyorsun. Binance sadece komisyonunu alıyor.
    benim pzumun tersi yoksa kapatamıyorum yani