hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100$'dan short açanlar binance'ı sömürdüğü için olabilir üQWEĞİQWÜĞEWÜQ
Binance’nin bi kaybı yokki. pozisyonun karşılığı yoksa o pozisyonu kapatamıyorsun. Binance sadece komisyonunu alıyor.