NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Binance’nin bi kaybı yokki. pozisyonun karşılığı yoksa o pozisyonu kapatamıyorsun. Binance sadece komisyonunu alıyor.
benim pzumun tersi yoksa kapatamıyorum yani