royalenes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
LUNA ile batış hikayem
117
●12.862
- 13-05-2022, 15:20:12Evet sırf cop bir ceo tarafından yonetilemediği için çöken luna yüzünden tüm kripto paralara laf atılmaya başlanmış.Piyasadan para kazanamayn insanlar nedense hemen laf atıyor.Bu arada günlük 8 dolara çalışmak kadar kötü bir şey yok bir de bunu mantıklı bir şeymiş gibi çalışacaksın yapacak bir şey yok falan yazanlar olmuş.Hocam size de geçmiş olsun 1 yıldır kriptodayım demişsiniz neden hiç parayı bölerek almadınız ki....tekrar geçmiş olsun
- 13-05-2022, 19:56:28çiçek de yollayalımmikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2022, 11:06:54Ülke olarak gençler olarak çok kötü durumdayız. Oturduğumuz yerden para kazanılım istiyoruz. Ne bir meslek var ne başka birşey üretim desen sıfır. Batan arkadaşa dostum bu kafayla gidersen zaten hayatta mutlu olamazsın coinle mutluluk arıyorsun resmen evlenmişsin coinle ne olduğu belli olmayan ponzi ile evlenmişsin. Ponzinin ne olduğunu bilmiyorsan Google baba dan bak
- 14-05-2022, 11:07:36Aynen kardeşim haram Kuran'da bitcoin oynamayın yazıyor. Her şeye fikriniz olmasın adam sanki rulet çevirip gürcü kumarhanelerinden çıkmamış gibi algı yapmayın size ne hem her şeye bir kulp bulmak zorunda değilsiniz
- 14-05-2022, 11:13:51Yazdıklarımı anlamamışsın. Paraya değil giden emeğe zamana üzüldüm yazdım. Para geri gelir ama giden zaman emek geri gelmez. Senden önce yanıtladığım mesajlarıda oku lütfen. Mümkünse de bir daha yorum yapmaAppdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2022, 14:29:19Yeni bir iş kursaydınız da batabilirdiniz.
En büyük parayı siz kaybetmediniz. Henüz en büyük parayı da kazanmadınız. Yatırım yapacaksanız yeniden kaybedebilir ya da kazanabilirsiniz. Yapacak bir şey yok. Yeni bir başlangıç için hayat bir perdeyi kapatmış sizin için.
Daha kötüsü olmasın.
Daha iyisi olsun
Sızlanmayı bırakın.