Evet sırf cop bir ceo tarafından yonetilemediği için çöken luna yüzünden tüm kripto paralara laf atılmaya başlanmış.Piyasadan para kazanamayn insanlar nedense hemen laf atıyor.Bu arada günlük 8 dolara çalışmak kadar kötü bir şey yok bir de bunu mantıklı bir şeymiş gibi çalışacaksın yapacak bir şey yok falan yazanlar olmuş.Hocam size de geçmiş olsun 1 yıldır kriptodayım demişsiniz neden hiç parayı bölerek almadınız ki....tekrar geçmiş olsun