Ülke olarak gençler olarak çok kötü durumdayız. Oturduğumuz yerden para kazanılım istiyoruz. Ne bir meslek var ne başka birşey üretim desen sıfır. Batan arkadaşa dostum bu kafayla gidersen zaten hayatta mutlu olamazsın coinle mutluluk arıyorsun resmen evlenmişsin coinle ne olduğu belli olmayan ponzi ile evlenmişsin. Ponzinin ne olduğunu bilmiyorsan Google baba dan bak
Yazdıklarımı anlamamışsın. Paraya değil giden emeğe zamana üzüldüm yazdım. Para geri gelir ama giden zaman emek geri gelmez. Senden önce yanıtladığım mesajlarıda oku lütfen. Mümkünse de bir daha yorum yapma