Merhabalar,
Yav arkadaşlar ben anlamıyorum. Ya bende bir sorun var ya başka bir şey. Örnek olarak Sandbox aldım 44 TLden iniyor, çıkıyor ya da sabit kalıyor. 45 de felan bozmuştum, 48e çıktı aradan 30 dakika geçmeden. Neyse yine 44e düşünce aldım bu defa 47 üzerine çıkmadı 1 haftadır bekliyorum yok. Neyse 2 saat önce 47de bozdum. 1 saat sonra 50.50yi geçti. Hangi coini alsam ayni şey oluyor ne kadar beklersem bekliyim ben çıktıktan sonra coinler çıkıyor. Bu bir tek bende mi böyle?
Bıhtıh Ya - Sandbox Coin
14
●482
- 24-03-2022, 11:47:38
- 24-03-2022, 11:51:09sen trade bilmiyorsun ustune teknik analiz vs de bilmediğin için az cıkınca panik olup alıyorsun biraz dusunce panik olup satıyorsun yani problem sendenekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2022, 11:52:11zaten piyasa psikolojinle oynar fiyata emir koy, bakma. psikolojinle oynarlar çıktığın anda yükselmeye başlar bu tesadüf veya şans değil.
- 24-03-2022, 11:52:24Yok hocam panik olsam aniden satarım 1 2 hafta neden bekliyim. Benimki paniklikten değil sadece beklemekten sıkılıyorum ben çıkınca coin yükseliyorHoLyDreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2022, 11:54:19Google, Facebook, Instagram vs bile web hatta telefon eylemlerimizi takip ederken, milyarlarca doların döndüğü piyasa da borsa şirketleri bizi takip etmiyor mudur ?Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence ediyordur ( :