• 24-03-2022, 11:47:38
    #1
    Merhabalar,

    Yav arkadaşlar ben anlamıyorum. Ya bende bir sorun var ya başka bir şey. Örnek olarak Sandbox aldım 44 TLden iniyor, çıkıyor ya da sabit kalıyor. 45 de felan bozmuştum, 48e çıktı aradan 30 dakika geçmeden. Neyse yine 44e düşünce aldım bu defa 47 üzerine çıkmadı 1 haftadır bekliyorum yok. Neyse 2 saat önce 47de bozdum. 1 saat sonra 50.50yi geçti. Hangi coini alsam ayni şey oluyor ne kadar beklersem bekliyim ben çıktıktan sonra coinler çıkıyor. Bu bir tek bende mi böyle?
  • 24-03-2022, 11:50:55
    #2
    Market maker seni takip ediyor 😀 şaka bir yana bu sıkıntıyı yaşayan tek sen değilsin
  • 24-03-2022, 11:51:09
    #3
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Yav arkadaşlar ben anlamıyorum. Ya bende bir sorun var ya başka bir şey. Örnek olarak Sandbox aldım 44 TLden iniyor, çıkıyor ya da sabit kalıyor. 45 de felan bozmuştum, 48e çıktı aradan 30 dakika geçmeden. Neyse yine 44e düşünce aldım bu defa 47 üzerine çıkmadı 1 haftadır bekliyorum yok. Neyse 2 saat önce 47de bozdum. 1 saat sonra 50.50yi geçti. Hangi coini alsam ayni şey oluyor ne kadar beklersem bekliyim ben çıktıktan sonra coinler çıkıyor. Bu bir tek bende mi böyle?
    sen trade bilmiyorsun ustune teknik analiz vs de bilmediğin için az cıkınca panik olup alıyorsun biraz dusunce panik olup satıyorsun yani problem sende
  • 24-03-2022, 11:52:11
    #4
    zaten piyasa psikolojinle oynar fiyata emir koy, bakma. psikolojinle oynarlar çıktığın anda yükselmeye başlar bu tesadüf veya şans değil.
  • 24-03-2022, 11:52:24
    #5
    HoLyDreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen trade bilmiyorsun ustune teknik analiz vs de bilmediğin için az cıkınca panik olup alıyorsun biraz dusunce panik olup satıyorsun yani problem sende
    Yok hocam panik olsam aniden satarım 1 2 hafta neden bekliyim. Benimki paniklikten değil sadece beklemekten sıkılıyorum ben çıkınca coin yükseliyor
  • 24-03-2022, 11:54:19
    #6
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Market maker seni takip ediyor 😀 şaka bir yana bu sıkıntıyı yaşayan tek sen değilsin
    Google, Facebook, Instagram vs bile web hatta telefon eylemlerimizi takip ederken, milyarlarca doların döndüğü piyasa da borsa şirketleri bizi takip etmiyor mudur ? Bence ediyordur ( :
  • 24-03-2022, 11:54:39
    #7
    Hocam alıp unutan kazanır bu piyasada gerisi hikaye.
  • 24-03-2022, 11:55:32
    #8
    Beklemek bu işin kendisidir. Bu piyasada sabır edenler sabır edemeyenlerin parasını alırlar.
  • 24-03-2022, 11:55:42
    #9
    “ Borsa Sabırsızların, Sabırlılara Para Aktardığı Mekanizmadır.