HoLyDreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen trade bilmiyorsun ustune teknik analiz vs de bilmediğin için az cıkınca panik olup alıyorsun biraz dusunce panik olup satıyorsun yani problem sende
Yok hocam panik olsam aniden satarım 1 2 hafta neden bekliyim. Benimki paniklikten değil sadece beklemekten sıkılıyorum ben çıkınca coin yükseliyor