sen trade bilmiyorsun ustune teknik analiz vs de bilmediğin için az cıkınca panik olup alıyorsun biraz dusunce panik olup satıyorsun yani problem sende
Yok hocam panik olsam aniden satarım 1 2 hafta neden bekliyim. Benimki paniklikten değil sadece beklemekten sıkılıyorum ben çıkınca coin yükseliyor