Merhabalar,
Yav arkadaşlar ben anlamıyorum. Ya bende bir sorun var ya başka bir şey. Örnek olarak Sandbox aldım 44 TLden iniyor, çıkıyor ya da sabit kalıyor. 45 de felan bozmuştum, 48e çıktı aradan 30 dakika geçmeden. Neyse yine 44e düşünce aldım bu defa 47 üzerine çıkmadı 1 haftadır bekliyorum yok. Neyse 2 saat önce 47de bozdum. 1 saat sonra 50.50yi geçti. Hangi coini alsam ayni şey oluyor ne kadar beklersem bekliyim ben çıktıktan sonra coinler çıkıyor. Bu bir tek bende mi böyle?