• 14-02-2022, 13:10:42
    #10
    2017 den beri denemediğim bot kalmamıştır. İddalı bir şekilde diyorum ki. Eğer kendin biraz piyasa takip etmiyorsan biraz piyasa analizi yapamıyorsan.
    Hangi bot olursa olsun seni zarar ettirecek. Hele hele yok yapay zeka botu, yok çok özel geliştirilmiş algoritma felan diyen bir bot görürsen uzaklaş yanından.

    Bu tür botları pazarlayanlar sadece kar görüntülerinin atarlar. cüzdanın hareket geçmişini atmazlar. Paranı kaptırma yazık edersin.
  • 14-02-2022, 13:12:09
    #11
    oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2017 den beri denemediğim bot kalmamıştır. İddalı bir şekilde diyorum ki. Eğer kendin biraz piyasa takip etmiyorsan biraz piyasa analizi yapamıyorsan.
    Hangi bot olursa olsun seni zarar ettirecek. Hele hele yok yapay zeka botu, yok çok özel geliştirilmiş algoritma felan diyen bir bot görürsen uzaklaş yanından.

    Bu tür botları pazarlayanlar sadece kar görüntülerinin atarlar. cüzdanın hareket geçmişini atmazlar. Paranı kaptırma yazık edersin.
    Merhaba imzamı inceleyebilirsiniz dilerseniz yapılan tüm işlemleri ve cüzdan hareket geçmişini paylaşabilirim.
  • 14-02-2022, 13:16:47
    #12
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba imzamı inceleyebilirsiniz dilerseniz yapılan tüm işlemleri ve cüzdan hareket geçmişini paylaşabilirim.
    ben artık ön yargılıyım hocam bu konuda. Artık hiçbir botu ya da indiktörü oturup incelemem. Sana karşı değil bütün botlara karşı ön yargılıyım artık.
    Teşekkür ederim teklifin için.
  • 14-02-2022, 13:27:21
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10.000 USD ye 1 lisans sattığımız , canlı verilerini izleyebileceğiniz aylık 250 USD ye kiralayabilecehiniz 2 yılda gelistirilen BTC robot umuzu tavsiye ederim ,

    Sl olmadan işlem açmayan , hesabınızı risk faktörüne göre yöneten, aynı seviyelerdeb işleme girmeyen hem BTC hem etherium gibi paralarda kullanabileceğiniz aynı zamanda eurusd gibi paritelerdede çalışan mt4 robotumuzu incelemenizi tavsiye dedrim , risk ve sermaye kontrolüne göre işlem açar ve kar alarak çıkar , ortalama. 5000 USD ile çok iyi bir başlangıç bakiyesi olabilir .

    Aylık almak istediğiniz riske göre yüzde 20 , yüzde 50, yüzde 80 kazanç sağlar .


    www.forex-robotum.com

    İnceleyebilirsiniz
  • 14-02-2022, 13:29:48
    #14
    Websitenizi de botu geliştiren ekip mi yaptı ?
    Themaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10.000 USD ye 1 lisans sattığımız , canlı verilerini izleyebileceğiniz aylık 250 USD ye kiralayabilecehiniz 2 yılda gelistirilen BTC robot umuzu tavsiye ederim ,

    Sl olmadan işlem açmayan , hesabınızı risk faktörüne göre yöneten, aynı seviyelerdeb işleme girmeyen hem BTC hem etherium gibi paralarda kullanabileceğiniz aynı zamanda eurusd gibi paritelerdede çalışan mt4 robotumuzu incelemenizi tavsiye dedrim , risk ve sermaye kontrolüne göre işlem açar ve kar alarak çıkar , ortalama. 5000 USD ile çok iyi bir başlangıç bakiyesi olabilir .

    Aylık almak istediğiniz riske göre yüzde 20 , yüzde 50, yüzde 80 kazanç sağlar .


    www.forex-robotum.com

    İnceleyebilirsiniz
  • 14-02-2022, 13:32:26
    #15
    DarknessHero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Websitenizi de botu geliştiren ekip mi yaptı ?
    Hayır onu hazır bir tema ile yaptık, işimiz web geliştirme degil , bot geliştirme, bir üniversite okuyan öğrenci arkadaşa destek olmak için makul bir fiyata ona yaptırdık, önemli olan site değil burda bot ve verileri diye düşünüyorum. Botun testleri yeni bitti BTC robot 1 gün , eurusd parite robotu 2. Haftası , %28 karda 3300 USD 12.000 USD ile bağlanan hesap ile
  • 14-02-2022, 13:36:55
    #16
    Themaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır onu hazır bir tema ile yaptık, işimiz web geliştirme degil , bot geliştirme, bir üniversite arkadaşa destek olmak için makul bir fiyata ona yaptırdık, önemli olan site değil burda bot ve verileri diye düşünüyorum
    Üye olduğunuz gün 10k dolarlık bir teklifte bulunuyorsunuz referans olarak da dün oluşturduğunuz eksik içerikli websitenizi gösteriyorsunuz bu neye göre onu merak etmiştim de o yüzden sordum. Başarılar

  • 14-02-2022, 13:44:12
    #17
    DarknessHero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye olduğunuz gün 10k dolarlık bir teklifte bulunuyorsunuz referans olarak da dün oluşturduğunuz eksik içerikli websitenizi gösteriyorsunuz bu neye göre onu merak etmiştim de o yüzden sordum. Başarılar

    öncelik ile geri bildirimin için teşekkür ederim, Bot çalışmaları ve testleri yeni bitti, web sitemiz yeni yapılıyor ortada bir ************** yok hemen negatif yaklaşmamnızı öneririm,
    web sitemiz yeni ve geliştirilecek, ayrıca bot şuan ilk 50 kişiye yarı fiyatına 500 usd yerine 250 usd ye kiralanacak, dogal olarak yeni olan bir projenin eksikleri elbette oalcaktır, botta bir eksiklik yok, hizmetimiz 14 şubat itibari ile başlamış bulunmakta ve geri dönüşlere göre eksikleri zamanla gideceğiz, R10. ueyliğimizde zaten hem botumuzu tanıtmak, hem burda olan arkadaşlar ile verimli bir şekilde karşılıklı ticaret fikir alışverişi veya kendi ihtiyacımız olan ( belki daha profesyonel site tasarımı) gibi işleri yaptırmak. yine dedim gibi, burda sitemiz değil bot ve yaptıgı işlemler önemli, ayrıca ürünün 1 lisans fiyatı evet 10,000 usd fakat dileyen 250 usdye veya 199 usd ye botu hiç bir çalışma sınırlaması olamadan 1 ay test edebilir veya diler ise her ay üyeliğini yenilebilir. Myfxbook.com da kayıtlı 12,000 ve 15,000 usd ile botların ikiside çalışmaya başlamıştır satın almadan önce bir kaç hafta botu ve kazançlarını izleyebilirisiniz.
  • 14-02-2022, 13:50:38
    #18
    Themaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelik ile geri bildirimin için teşekkür ederim, Bot çalışmaları ve testleri yeni bitti, web sitemiz yeni yapılıyor ortada bir ************** yok hemen negatif yaklaşmamnızı öneririm,
    web sitemiz yeni ve geliştirilecek, ayrıca bot şuan ilk 50 kişiye yarı fiyatına 500 usd yerine 250 usd ye kiralanacak, dogal olarak yeni olan bir projenin eksikleri elbette oalcaktır, botta bir eksiklik yok, hizmetimiz 14 şubat itibari ile başlamış bulunmakta ve geri dönüşlere göre eksikleri zamanla gideceğiz, R10. ueyliğimizde zaten hem botumuzu tanıtmak, hem burda olan arkadaşlar ile verimli bir şekilde karşılıklı ticaret fikir alışverişi veya kendi ihtiyacımız olan ( belki daha profesyonel site tasarımı) gibi işleri yaptırmak. yine dedim gibi, burda sitemiz değil bot ve yaptıgı işlemler önemli, ayrıca ürünün 1 lisans fiyatı evet 10,000 usd fakat dileyen 250 usdye veya 199 usd ye botu hiç bir çalışma sınırlaması olamadan 1 ay test edebilir veya diler ise her ay üyeliğini yenilebilir. Myfxbook.com da kayıtlı 12,000 ve 15,000 usd ile botların ikiside çalışmaya başlamıştır satın almadan önce bir kaç hafta botu ve kazançlarını izleyebilirisiniz.
    Negatif olarak değil de hocam şöyle açıklayayım websitenizi göstermek yerine şimdilik myfxbook.com sitesindeki üyeliğinizi kanıt olarak göstermeniz bence daha uygun olur. Bot sistemlerinin de hem yükselen trendde hem düşen trendde ek olarak da sosyal olaylarda olan başarısını kanıt olarak gösterebildiğinizde çok daha fazla kullanıcıya ulaşabiliceğinizi düşünüyorum. Başarılar dilerim sizi bir şey ile itham etmiyorum ama bu kadar ciddi ücreti olan bir şey için sizin de aynı ciddiyette kanıt sunmanız gerektiğini öneriyorum.