2017 den beri denemediğim bot kalmamıştır. İddalı bir şekilde diyorum ki. Eğer kendin biraz piyasa takip etmiyorsan biraz piyasa analizi yapamıyorsan.
Hangi bot olursa olsun seni zarar ettirecek. Hele hele yok yapay zeka botu, yok çok özel geliştirilmiş algoritma felan diyen bir bot görürsen uzaklaş yanından.

Bu tür botları pazarlayanlar sadece kar görüntülerinin atarlar. cüzdanın hareket geçmişini atmazlar. Paranı kaptırma yazık edersin.