DarknessHero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üye olduğunuz gün 10k dolarlık bir teklifte bulunuyorsunuz referans olarak da dün oluşturduğunuz eksik içerikli websitenizi gösteriyorsunuz bu neye göre onu merak etmiştim de o yüzden sordum. Başarılar

öncelik ile geri bildirimin için teşekkür ederim, Bot çalışmaları ve testleri yeni bitti, web sitemiz yeni yapılıyor ortada bir ************** yok hemen negatif yaklaşmamnızı öneririm,
web sitemiz yeni ve geliştirilecek, ayrıca bot şuan ilk 50 kişiye yarı fiyatına 500 usd yerine 250 usd ye kiralanacak, dogal olarak yeni olan bir projenin eksikleri elbette oalcaktır, botta bir eksiklik yok, hizmetimiz 14 şubat itibari ile başlamış bulunmakta ve geri dönüşlere göre eksikleri zamanla gideceğiz, R10. ueyliğimizde zaten hem botumuzu tanıtmak, hem burda olan arkadaşlar ile verimli bir şekilde karşılıklı ticaret fikir alışverişi veya kendi ihtiyacımız olan ( belki daha profesyonel site tasarımı) gibi işleri yaptırmak. yine dedim gibi, burda sitemiz değil bot ve yaptıgı işlemler önemli, ayrıca ürünün 1 lisans fiyatı evet 10,000 usd fakat dileyen 250 usdye veya 199 usd ye botu hiç bir çalışma sınırlaması olamadan 1 ay test edebilir veya diler ise her ay üyeliğini yenilebilir. Myfxbook.com da kayıtlı 12,000 ve 15,000 usd ile botların ikiside çalışmaya başlamıştır satın almadan önce bir kaç hafta botu ve kazançlarını izleyebilirisiniz.