Websitenizi de botu geliştiren ekip mi yaptı ?
Themaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10.000 USD ye 1 lisans sattığımız , canlı verilerini izleyebileceğiniz aylık 250 USD ye kiralayabilecehiniz 2 yılda gelistirilen BTC robot umuzu tavsiye ederim ,

Sl olmadan işlem açmayan , hesabınızı risk faktörüne göre yöneten, aynı seviyelerdeb işleme girmeyen hem BTC hem etherium gibi paralarda kullanabileceğiniz aynı zamanda eurusd gibi paritelerdede çalışan mt4 robotumuzu incelemenizi tavsiye dedrim , risk ve sermaye kontrolüne göre işlem açar ve kar alarak çıkar , ortalama. 5000 USD ile çok iyi bir başlangıç bakiyesi olabilir .

Aylık almak istediğiniz riske göre yüzde 20 , yüzde 50, yüzde 80 kazanç sağlar .


www.forex-robotum.com

İnceleyebilirsiniz