• 22-01-2022, 15:30:05
    #19
    total 3 günlük zararım $45.000 USD yapıyor bake,eps,vidt ve quick bitirdi beni
  • 22-01-2022, 23:25:13
    #20
    Ana paramı katlayalı ve çekeli çok oldu ama trade bütçesinde şu an %45 eksideyim sorun yok spottayız biraz ekrana bakmadan bekleriz
  • 22-01-2022, 23:56:49
    #21
    200bin TL para şuan 120bin TL
  • 23-01-2022, 02:34:32
    #22
    20$ zarar yazmıştı. Bir short işlemi ile 70$ kara geçtim çok şükür...
  • 23-01-2022, 02:37:00
    #23
    700₺ zarar
  • 23-01-2022, 07:20:29
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu düşüşleri fırsat olarak görmek lazım Gelecek=Blockchain
  • 23-01-2022, 12:36:06
    #25
    Daha önce aynısı bitcoin de olmuştu. Eğer o zaman bekleseydi çoğu kişi parasını misli ile katlamıştı. Aynısı burada da geçerli. Bekleyen kazanır.
  • 23-01-2022, 12:57:18
    #26
    ihtiyacım olmayan parayla altcoin sepeti ve tethere girdim. kardayken satmadım zararına satmayı düşünmüyorum. realize olmadığı için sorun yok. Tether esnek birikimde duran paranın getirisiyle haftalık olarak su damlası misali BNB toplayacağım.
    Tekrar söylüyorum ihtiyacım olmayan para olduğu için rahatım ve bütün param coinde değil. Temettü hisselerim var altın fonum var. Ayı piyasasında mal toplamazsan boğa piyasasında satacak malın olmaz. Kaldıraca asla bulaşmam spot yatırımcıyım.
  • 23-01-2022, 22:00:57
    #27
    Toplam 13.000k zarardayim 53k banka borcum var haciz başlatılacağını söylediler. Ne *** yicem bilmiyorum. merchantnfts.com bu domaini aldım nft pazaryeri kurayım diye onuda başaramadım domaini satabilsem hemen borclarimsif8rlayacagim.