• 22-01-2022, 14:14:44
    #10
    Geçen senede aynı senaryoyu izleyince 1 ay önce nakite çektim herkesi
  • 22-01-2022, 14:15:43
    #11
    Şimdiden depresyona girmek yok biraz bekleyin tekrar şahlanır.
  • 22-01-2022, 14:16:29
    #12
    Sürekli yükselemezdi, düşeceğini bildiğim için geçen ay tüm coinlerimi kademeli olarak bozdum. Şimdi daha da alttan alıp yaz sonuna kadar elimde tutacağım.

    ETH, CHZ VE SOL dışında coin almıyorum, çoğunlukla ETH.
  • 22-01-2022, 14:17:10
    #13
    3000 $ içerdeyim kendimi üzmüyorum başka bahara kaldı bizim hayaller dedim kenara çekildim .d
  • 22-01-2022, 14:20:30
    #14
    Total coinlerde 5-8 k arası dolar zarar bu sabah 5k dolar ortalama dusurdum
  • 22-01-2022, 14:24:50
    #15
    9k zarar
  • 22-01-2022, 14:27:04
    #16
    ben kendi analizimi forumda paylaşmadan önce nakite geçmiştim kâr realizasyonu yapmıştım
    o günden sonra düşüş bekledim bu düşüş ondan girmedim sıfır zarar
  • 22-01-2022, 14:36:58
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Profesör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli yükselemezdi, düşeceğini bildiğim için geçen ay tüm coinlerimi kademeli olarak bozdum. Şimdi daha da alttan alıp yaz sonuna kadar elimde tutacağım.

    ETH, CHZ VE SOL dışında coin almıyorum, çoğunlukla ETH.
    Aynen Eth güvenli geliyor bana .Çünkü bir çok yapının alt yapısı Eth üzerine kurulu . Böyle düşüşlerde gerçek coinlere yatırmak varken nedense millet alt coinlere yatırıyor . Sonrada neden zarar ettim diyorlar .Yapılan kumardan farklı değil.
  • 22-01-2022, 14:40:31
    #18
    Zarar toplama 270K bakalım ne olacak.