Profesör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sürekli yükselemezdi, düşeceğini bildiğim için geçen ay tüm coinlerimi kademeli olarak bozdum. Şimdi daha da alttan alıp yaz sonuna kadar elimde tutacağım.

ETH, CHZ VE SOL dışında coin almıyorum, çoğunlukla ETH.
Aynen Eth güvenli geliyor bana .Çünkü bir çok yapının alt yapısı Eth üzerine kurulu . Böyle düşüşlerde gerçek coinlere yatırmak varken nedense millet alt coinlere yatırıyor . Sonrada neden zarar ettim diyorlar .Yapılan kumardan farklı değil.