ihtiyacım olmayan parayla altcoin sepeti ve tethere girdim. kardayken satmadım zararına satmayı düşünmüyorum. realize olmadığı için sorun yok. Tether esnek birikimde duran paranın getirisiyle haftalık olarak su damlası misali BNB toplayacağım.
Tekrar söylüyorum ihtiyacım olmayan para olduğu için rahatım ve bütün param coinde değil. Temettü hisselerim var altın fonum var. Ayı piyasasında mal toplamazsan boğa piyasasında satacak malın olmaz. Kaldıraca asla bulaşmam spot yatırımcıyım.