• 17-01-2022, 01:03:01
    #1
    Merhabalar, kendi stratejimi 3commas üzerinden kurdum ve ftx bağlantısı ile oto al sat yaptırıyorum. Ancak komisyonlar ile ilgili bir sıkıntım var.

    normalde ana bakiyem 36 dolardı ve her işleme 6 dolar ile giriş yapıyordum. Bu şekilde yaptığım zaman hem botun gösterdiği hem manuel hesapladığım şekilde son 1 haftada 2x kazanç sağlamış olmam lazım yani 6 dolar. Ancak şuanda eksideyim. Ftx de geçmiş al sat kısımlarını gösteren yere baktığım da benim her al ve her sat işlemim için market ve limit olarak ikişer ayrı işlem gösterip 4+4 8 cent şeklinde komisyon kesiyor benden. Yani 1 al işlemi için hem limit order var 4 cent hem market var 4 cent toplamda 8 cent gidiyor. Aynı şekilde sat içinde geçerli. Durum bu olunca 1 haftada 200 işlem açan botum 10 dolar komisyon Ödemiş oluyor.
  • 17-01-2022, 01:12:15
    #2
    Ne kadar işleme 4 cent kesiyor komisyon? Binanceye göre bu oran çok iyi
  • 17-01-2022, 01:12:45
    #3
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar işleme 4 cent kesiyor komisyon? Binanceye göre bu oran çok iyi
    Bir al işlemi için8 cent
  • 17-01-2022, 02:05:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bizim botumuzda da ftx tek emirde gelen satışları parçalara bölerek satıyor ve içeride bakiye kalıyordu. Ftx borsasının botlara karşı bir alerjisi var.
  • 17-01-2022, 02:28:31
    #5
    LARAVEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim botumuzda da ftx tek emirde gelen satışları parçalara bölerek satıyor ve içeride bakiye kalıyordu. Ftx borsasının botlara karşı bir alerjisi var.
    Limit ile aldırıyorum bana market komisyonu da kesiyor. Hem 3commas ile iş birliği yapıyor hem 2 kat komisyon geçiyor acayip saçma iş