Merhabalar, kendi stratejimi 3commas üzerinden kurdum ve ftx bağlantısı ile oto al sat yaptırıyorum. Ancak komisyonlar ile ilgili bir sıkıntım var.

normalde ana bakiyem 36 dolardı ve her işleme 6 dolar ile giriş yapıyordum. Bu şekilde yaptığım zaman hem botun gösterdiği hem manuel hesapladığım şekilde son 1 haftada 2x kazanç sağlamış olmam lazım yani 6 dolar. Ancak şuanda eksideyim. Ftx de geçmiş al sat kısımlarını gösteren yere baktığım da benim her al ve her sat işlemim için market ve limit olarak ikişer ayrı işlem gösterip 4+4 8 cent şeklinde komisyon kesiyor benden. Yani 1 al işlemi için hem limit order var 4 cent hem market var 4 cent toplamda 8 cent gidiyor. Aynı şekilde sat içinde geçerli. Durum bu olunca 1 haftada 200 işlem açan botum 10 dolar komisyon Ödemiş oluyor.