Bizim botumuzda da ftx tek emirde gelen satışları parçalara bölerek satıyor ve içeride bakiye kalıyordu. Ftx borsasının botlara karşı bir alerjisi var.
Limit ile aldırıyorum bana market komisyonu da kesiyor. Hem 3commas ile iş birliği yapıyor hem 2 kat komisyon geçiyor acayip saçma iş