• 05-01-2022, 15:25:24
    #1
    Merhabalar
    Uzun uğraşlar sonucunda defalarca (yaklaşık iki hafta) kimlik sorunuyla karşilaştiğim whafelin bonusu nihayet geldi.Twitter Türkiye sorumlusu arkadaş cok yardımci oldu tesekkurler.

    BTC olarak hesaba yüklendi ama 4.64 usd karşiliği vardi.

    Herneyse USDT ye çevirince 4.62 ye dustu.En düşük komisyonsuz bir şekilde binance tr ye nasil alabilirim ?

    XLM ye çevirmeyi duymuştum ama çevirmiyor 😣

  • 05-01-2022, 15:27:18
    #2
    Benimde dün onaylandı, bonus yatmış mı bilmiyorum, bakacağım birazdan 😁
  • 05-01-2022, 15:27:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Trx
  • 05-01-2022, 15:29:41
    #4
    Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trx
    TRX ?
    Detayli yazabilirmisiniz hocam binance tr ye çekicem ?

    XLM de memo bilgisi varmis mesela trx i hic bilmiyorum ?
  • 05-01-2022, 15:31:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TRX ?
    Detayli yazabilirmisiniz hocam binance tr ye çekicem ?
    Usdt ile trx alıp trc20 ile binance TR'ye çekebilirsiniz.
  • 05-01-2022, 15:32:50
    #6
    ALGO dene
  • 05-01-2022, 15:35:04
    #7
    Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usdt ile trx alıp trc20 ile binance TR'ye çekebilirsiniz.
    O şekilde 1 dolar kesiyor.
    Benim amacım komisyonsuz veyq minimum komisyonla hesaba çekmek.. Zaten verdiği 4 dolar

    Ozgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALGO dene
    Denediniz mi siz ne kadar kesiyor ?
  • 05-01-2022, 15:42:32
    #8
    Önceden çevirerek düşük komisyonlarla atılabiliyordu ama kapatılmış sanırım USDT olarak 1$ komisyon ödeyerek yollamıştım.
  • 05-01-2022, 17:30:15
    #9
    Ben de 3 gün önce kayıt oldum, KYC yaptım. Ancak sanırım hala beklemede. Bonus için ekstra bir şey yapılması gerekiyor mu?