Merhabalar
Uzun uğraşlar sonucunda defalarca (yaklaşık iki hafta) kimlik sorunuyla karşilaştiğim whafelin bonusu nihayet geldi.Twitter Türkiye sorumlusu arkadaş cok yardımci oldu tesekkurler.

BTC olarak hesaba yüklendi ama 4.64 usd karşiliği vardi.

Herneyse USDT ye çevirince 4.62 ye dustu.En düşük komisyonsuz bir şekilde binance tr ye nasil alabilirim ?

XLM ye çevirmeyi duymuştum ama çevirmiyor 😣