Selamlar arkadaşlar. Transfer işlemlerinde en çok XLMi kullanıyorduk ancak stellar ağı sürekli bakıma giriyor veya suspend oluyor. Alternatif önerilerinizi bekliyorum.
- Mobilden yazıyorum, yazım hataları olabilir.
Transferlerde en az fee alan coin
14
●590
- 24-12-2021, 16:29:50Genellikle LTC kullanıyorum 0.05 falan alıyordu. Ama borsadan borsaya farkedebilir.
- 24-12-2021, 16:31:54Binance bence bilinçli olarak kapatıyor bsc ağını kullansınlar diye.Narcos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alternatif TRX kullanıyorum.