Narcos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar arkadaşlar. Transfer işlemlerinde en çok XLM’i kullanıyorduk ancak stellar ağı sürekli bakıma giriyor veya suspend oluyor. Alternatif önerilerinizi bekliyorum.

- Mobilden yazıyorum, yazım hataları olabilir.
Binance bence bilinçli olarak kapatıyor bsc ağını kullansınlar diye.

Alternatif TRX kullanıyorum.