Selamlar arkadaşlar. Transfer işlemlerinde en çok XLMi kullanıyorduk ancak stellar ağı sürekli bakıma giriyor veya suspend oluyor. Alternatif önerilerinizi bekliyorum.
- Mobilden yazıyorum, yazım hataları olabilir.
Binance bence bilinçli olarak kapatıyor bsc ağını kullansınlar diye.
Alternatif TRX kullanıyorum.