Komisyon yok resimde gosterdigim gibi usd secip hesap numarasi bagliyorsunuz
devam etmeke tıkladıktan sonra çıkan yazı bu hocam " Ödeme Yöntemi Kullanılamıyor Bu ödeme yöntemi şu an için bölgenizde kullanılamıyor. Yakında kullanıma sunmak için çalışmalarımız devam ediyor. "
devam etmeke tıkladıktan sonra çıkan yazı bu hocam " Ödeme Yöntemi Kullanılamıyor Bu ödeme yöntemi şu an için bölgenizde kullanılamıyor. Yakında kullanıma sunmak için çalışmalarımız devam ediyor. "
Turkiyeden giris yaptigin icin kapali olabilir ben fransadan giriyorum bende acik islem yapiliyor .Gonderilecek ucreti girince hesap numara iban bolumu aciliyor ama size ait usd gonderen banka hesabi olmali
hesabında parası yok arkadaşın kart limitiyle alacakmış.
hocam arkadaş tavsiye etmiyorum öyle şeyler yapmasını eğer kenarda köşede umursamayacağı bir parası varsa kriptoya öyle girsin yoksa limitiyle girerse ve kaybederse ay sonu ödeyemezse sıkıntı olur sonra üzülüyor insanlar borca girdiği için.