Komisyon yok resimde gosterdigim gibi usd secip hesap numarasi bagliyorsunuz
devam etmeke tıkladıktan sonra çıkan yazı bu hocam "
Ödeme Yöntemi Kullanılamıyor Bu ödeme yöntemi şu an için bölgenizde kullanılamıyor. Yakında kullanıma sunmak için çalışmalarımız devam ediyor. "