ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hesabında parası yok arkadaşın kart limitiyle alacakmış.
hocam arkadaş tavsiye etmiyorum öyle şeyler yapmasını eğer kenarda köşede umursamayacağı bir parası varsa kriptoya öyle girsin yoksa limitiyle girerse ve kaybederse ay sonu ödeyemezse sıkıntı olur sonra üzülüyor insanlar borca girdiği için.