• 04-12-2021, 21:53:25
    #1
    Sabah uyandığımda r10 da konu okudum. Piyasada bir düşüş yaşanmış. Takip ettiğim 2 tane coin vardı ve epey düşmüş.

    XXX rakam satın aldım hemen, 12 saat sonra yani şimdi baktığımda 346 tl kardayım. Ben coinleri uzun vadede tutmayı düşünmüyorum genelde böyle zamanlarda alıp birkaç gün sonra veya iki üç katına çıkınca satıyorum.

    Sizce böyle mi daha iyi yoksa uzun vade de mi tutmalıyım. Ama rakam yüksek olunca sürekli uygulama girip kontrol etme isteği geliyor veya ciddi düşüş yaşanınca tedirginlik oluyor

    Sadece 200 liralık shiba almıştım birkaç ay önce o duruyor diğerlerine genelde al sat yapıyorum hemen hemen. Siz nasıl yol izliyorsunuz coin alıp adını unutuyor musunuz yoksa sürekli piyasanın içinde misiniz?
  • 04-12-2021, 21:56:09
    #2
    Coin alıp 1-2 sene bekliyorum

    DÜZELTME
    80k görürse btc her şeyi satıp nakitte beklerim.
  • 04-12-2021, 21:56:35
    #3
    Dün gece tam kafamı yastığa koydum içimden bir ses gir stop koy dedi aldım telefonu girdim vadeliye de normale de stop koyacaktım normale koydum vadelide bir tık zararda idi neyse al bir risk şimdi stop olursun boş yere zararı kabullenmiş olma dedim kendi kendime sabah bir uyandım kan kan kann
  • 04-12-2021, 21:57:50
    #4
    Uzun vade hocam şahsen 2 ay önce 10 bin civari yatırım yaptım 2023 de onu 50 veya 100 bin olarak çekmeyi planlıyorum
  • 04-12-2021, 22:00:34
    #5
    Ben uzun vadeciyim ama sürekli girip girip bakıyorum çekmem ama atarım 1.5M SHIB vardı bugün ki buhranda 500K daha aldım diğer coinlerle beraber 1106₺ olmuş ama buna kâr diyemem, para atmadan önce 1050₺'leri görmüştü artık kâr demem için en az 1500'ü görmesi lazım. Millet en az 5 haneli rakamlarla oynuyor benimki keyif, kafa yoramıyorum at bekle maksat coin'im token'ım olsun teknolojiyi seviyorum Muhtemelen askerden dönünce çekerim, 2 ay sonra gideceğim en az 8 ay duracak.
  • 04-12-2021, 22:01:27
    #6
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coin alıp 1-2 sene bekliyorum

    DÜZELTME
    80k görürse btc her şeyi satıp nakitte beklerim.
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün gece tam kafamı yastığa koydum içimden bir ses gir stop koy dedi aldım telefonu girdim vadeliye de normale de stop koyacaktım normale koydum vadelide bir tık zararda idi neyse al bir risk şimdi stop olursun boş yere zararı kabullenmiş olma dedim kendi kendime sabah bir uyandım kan kan kann
    adarsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun vade hocam şahsen 2 ay önce 10 bin civari yatırım yaptım 2023 de onu 50 veya 100 bin olarak çekmeyi planlıyorum
    Uzun vadeli daha mantıklı gibi ama sağda solda birikmiş para yok işte. O yüzden ben de biraz sermaye yapayım diyorum ama aldığımız para borca harca gidiyor. Neyse en azından cep harçlığımız çıkıyor
  • 04-12-2021, 22:02:18
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet, Hocam sabah saatlerinde 196 dolar civarında 8x kaldıraçla solana aldım. kısa süre de, az da olsa 25 dolar civarlarında kar aldım. Umarım sizler de kazana bildiniz...



    NOT: Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 04-12-2021, 22:04:42
    #8
    Asla beklemeyi beceremiyorum. hep alıyorum bazen alttan da alıyorum biraz kar görünce satıyorum daha da çok çıkıyor huyumu değiştiremem ama böyle devam edebilirim.