Coin alıp 1-2 sene bekliyorum
DÜZELTME
80k görürse btc her şeyi satıp nakitte beklerim.
Dün gece tam kafamı yastığa koydum içimden bir ses gir stop koy dedi aldım telefonu girdim vadeliye de normale de stop koyacaktım normale koydum vadelide bir tık zararda idi neyse al bir risk şimdi stop olursun boş yere zararı kabullenmiş olma dedim kendi kendime sabah bir uyandım kan kan kann
Uzun vade hocam şahsen 2 ay önce 10 bin civari yatırım yaptım 2023 de onu 50 veya 100 bin olarak çekmeyi planlıyorum
Uzun vadeli daha mantıklı gibi ama sağda solda birikmiş para yok işte. O yüzden ben de biraz sermaye yapayım diyorum ama aldığımız para borca harca gidiyor. Neyse en azından cep harçlığımız çıkıyor