Ben uzun vadeciyim ama sürekli girip girip bakıyorum çekmem ama atarım 1.5M SHIB vardı bugün ki buhranda 500K daha aldım diğer coinlerle beraber 1106₺ olmuş ama buna kâr diyemem, para atmadan önce 1050₺'leri görmüştü artık kâr demem için en az 1500'ü görmesi lazım. Millet en az 5 haneli rakamlarla oynuyor benimki keyif, kafa yoramıyorum at bekle maksat coin'im token'ım olsun teknolojiyi seviyorum Muhtemelen askerden dönünce çekerim, 2 ay sonra gideceğim en az 8 ay duracak.