• 01-12-2021, 16:37:39
    #10
    Ücretsiz görünümlü ücretli olmuş bu
  • 01-12-2021, 16:38:58
    #11
    referans amaçlı eski girilen ve çıkılan işlemleri paylaşabilir misiniz ?

    örnek : xxx/xxx paritesi , işlem giriş seviyesi gibi.
  • 01-12-2021, 16:42:29
    #12
    Bu şekilde başkalarının yatırımlarını değerlendirme olayına spk ne der acaba ?
  • 01-12-2021, 16:46:08
    #13
    takip
  • 01-12-2021, 16:47:08
    #14
    Komisyon oranı yüksek olduğu gibi komisyon alma şeklinizde bence hatalı. Burada gerçekçi bir hesap ile belirtmeniz gerekiyor. Aşağı yukarı oynamalarda ana paranın üstünde kalsa bile bakiye size ödenen tutar bu bakiyenin içerisinde olmayacağı için hesaplama karışacaktır. Verdiğiniz hesapta yanlış.

    Hesap formulü aşağıdaki gibi olmalı ama yinede her gece komisyon ödemek doğru mu bilemedim.

    ( Ana Para + Kâr ) - Size Ödenen Toplam Komisyon = Güncel Durum

    Takipteyim.
  • 01-12-2021, 16:48:50
    #15
    wtf
  • 01-12-2021, 16:49:12
    #16
    Bence üslubunuzu biraz daha yumuşata bilirsiniz (Tavsiye).
  • 01-12-2021, 16:49:31
    #17
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar rica ediyorum sadece ilgilenenler yorum yapsın saçma sapan yorumlarınızı kendinize saklayın. yok ücretsiz olsa nolurmuş, istersen baklava da açayım sana. yok spk ne dermiş falan böyle uçuk kaçık ütopik yorumlar yakışmıyor bu foruma
  • 01-12-2021, 16:51:45
    #18
    Hocam saçma sapan konu açan sensin kusura bakma da kâr payı istiyorsan zarara da ortak olmalısın. Hadi olmuyorsun diyelim oran çok yüksek onu da geçtim asıl senin üslubun yakışmamış foruma. Amaç baltalamak elbette değil ama yazmadan geçemedim.