Binance Analiz Al Sat Botu
30
●1.818
- 01-12-2021, 16:38:58referans amaçlı eski girilen ve çıkılan işlemleri paylaşabilir misiniz ?
örnek : xxx/xxx paritesi , işlem giriş seviyesi gibi. - 01-12-2021, 16:47:08Komisyon oranı yüksek olduğu gibi komisyon alma şeklinizde bence hatalı. Burada gerçekçi bir hesap ile belirtmeniz gerekiyor. Aşağı yukarı oynamalarda ana paranın üstünde kalsa bile bakiye size ödenen tutar bu bakiyenin içerisinde olmayacağı için hesaplama karışacaktır. Verdiğiniz hesapta yanlış.
Hesap formulü aşağıdaki gibi olmalı ama yinede her gece komisyon ödemek doğru mu bilemedim.
( Ana Para + Kâr ) - Size Ödenen Toplam Komisyon = Güncel Durum
Takipteyim. - 01-12-2021, 16:51:45Hocam saçma sapan konu açan sensin kusura bakma da kâr payı istiyorsan zarara da ortak olmalısın. Hadi olmuyorsun diyelim oran çok yüksek onu da geçtim asıl senin üslubun yakışmamış foruma. Amaç baltalamak elbette değil ama yazmadan geçemedim.