arkadaşlar rica ediyorum sadece ilgilenenler yorum yapsın saçma sapan yorumlarınızı kendinize saklayın. yok ücretsiz olsa nolurmuş, istersen baklava da açayım sana. yok spk ne dermiş falan böyle uçuk kaçık ütopik yorumlar yakışmıyor bu foruma